wtorek, 22 lipca 2014

Poranne radiowe rozmowy o Teatrze Antycznym w Orange...


Witam serdecznie wszystkie osoby, które mają ochotę posłuchać owej trzyminutowej rozmowy o Teatrze Antycznym w Orange, na którą dałam się namówić miłej dziennikarce z Czwórki Radia Polskiego. 

To o tej rozmowie wspominałam w poprzednim wpisie (KLIK TU)

Dostałam dziś nagranie, dodałam parę zdjęć i po raz pierwszy w życiu zabawiłam się w zrobienie diaporamy do nagrania audio. Potem wrzuciłam na YouTube. 
Fajna zabawa, choć czasochłonna dla nowicjusza :)




Audycja Bed and Breakfast
Czwórka Polskiego Radia
niedziela 20 lipca 2014


7 komentarzy:

  1. Wspaniale nie tylko Cię czytać, ale także usłyszeć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super! Z tymi zdjęciami genialnie się słucha!

    OdpowiedzUsuń
  3. ale masz piekny glos! :) brawo, swietna audycja!

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurcze, musze posluchac w domu, w pracy mam zablokowanego YouTube'a...

    OdpowiedzUsuń
  5. J'ai écouté en suivant les images et bien sûr je n'ai rien compris mais j'ai apprécié la façon dont tu t'exprimes : voix qui passe très bien sur les ondes, bien timbrée, une vraie voix de radio aussi efficace et nette que celle de la journaliste : félicitations très sincères !

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzięki wam wszystkim za komentarze :))
    Merci Lison, je vais te traduire à l'occasion :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje. Się spóźniłam troszkę. Przepraszam. Kiedy autografy?:)

    OdpowiedzUsuń