sobota, 4 kwietnia 2015

Cykl "Alzacja polskimi oczami" - otwieram cykl na blogu Love for France moim gościnnym wpisem

Zapraszam serdecznie do lektury cyklu "Alzacja polskimi oczami", 
jaki ukazywać się będzie od dziś na blogu Love for France  (KLIK TU) prowadzonym przez Izę. 

Dlaczego o Alzacji? 

Iza mieszka o kilku lat w Alzacji  i stamtąd właśnie opisuje ten przepiekny region. 

Kilka tygodni temu wpadła ona na pomysł udostępnienia łam swego bloga na wpisy gościnne. 

Autorkami będą Polki zamieszkujące ten region. 
Pisać też będą osoby, które odwiedziły Alzację jako turystki. 

Osobiście nie należę tak naprawdę do żadnej z tych kategorii 
(no tak, ja zawsze muszę się "wyłamać" :). 

Nie mieszkam w Alzacji, ale też i nie jestem zwykłą turystką. Bywam tam regularnie po kilka dni w miesiącu, czasem udaje mi sie zostać ciut dłużej. Odkrywam Alzację stopniowo i powracam tam z prawdziwą przyjemnością. 
Im więcej o niej wiem, tym bardziej mam ochotę tę wiedzę pogłębiać.

Dziś to właśnie mój wpis gościnny u Izy inauguruje nowy cykl na jej blogu, za co serdecznie jej dziękuję 



Będę poniżej dodawała tu linki do kolejnych wpisów gościnnych  w miarę ich publikowania :)

Zapraszamy do lektury! 



Alzacja polskimi oczami 


  1.   4 kwietnia 2015  - mój wpis o Alzacji (klik tu)
  2.  11 kwietnia 2015 - wpis Madou ze Strasburga (klik tu)
  3.   już wkrótce
  4. ...

Link do fanpage'a Love for France KLIK TU



4 komentarze:

  1. Bardzo przyjemnie się czytało i oglądało zdjęcia :) Czekam na więcej.

    OdpowiedzUsuń
  2. Alzację pokochałam właśnie dzięki wpisom na blogach, które poznałam przy okazji mojej przygody z językiem francuskim. Zakochałam się w panoramie Alzacji i jadąc do Paryża napewno zahacze o ten region! Z niecierpliwością czekam na kolejne wzmianki w ramach blogowego projektu. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawie napisane, a zdjecia wrecz zachwycajace! :)

    OdpowiedzUsuń